שבאבניקים פרק 1 לצפייה ישירה הפרק המלא



שבאבניקים פרק 1 לצפייה ישירה עוסקת בישיבה חרדית שהמשמעת בה לא הדוקה במיוחד. עקב מותו של ראש הישיבה, מגיע רב חדש לישיבה והוא מתכוון לעשות שם סדר. שבאבניקים פרק 1 לצפייה ישירה היא דרמה אשר מתמקדת בארבעה תלמידי ישיבה: אבינעם, הדומיננטי שבחבורה, שלא רוצה להיות חרדי כהלכתו. אביו הוא אחד התורמים של הישיבה, ויש לאבינעם סכסוך ישן עם ראש הישיבה החדש, שבוודאי יצוץ בהמשך. אבינעם, כמו חבריו מאיר ודב, מייצגים את החרדים שעין אחת שלהם בספר תורה והעין השנייה קורצת לעולם המודרני. הם הוותיקים של הישיבה ודי נהנים מהעלמת עין של ראשי הישיבה. גדליה, לעומתם, הוא חנון חרדי אדוק שמעניין אותו רק לימוד תורה - זה בא על חשבון הכישורים החברתיים שלו ומתבטא בין היתר בפגישות לא מוצלחות עם בנות המין השני כדי למצוא שידוך.

תקציר שבאבניקים פרק 1: סדרה חדשה העוקבת מקרוב אחר תלמידי ישיבה, לא ממושמעים במיוחד. הם לומדים תורה, לצד ההנאות של העולם החילוני אשר הם לא מוותרים עליהן. יש להם חיים כפולים, בין ספרי הקדוש ולבין בתי הקפה והביתי מלון. בין לבין, הם ינסו למצוא שידוך במשרד שידוכים לקהל החרדי.

שבאבניקים פרק 1 לצפייה ישירה:
אתר זה שולל שימוש בתכנים לא חוקיים ברשת. אנו מאפשרים צפייה ישירה דרך אתרים המאפשרים זאת בצורה חוקית וללא תקיעות, כגון youtube ועוד אתרים.